Oprawa: | miękka |
ISBN: | 978-83-63590-33-8 |
Liczba stron | 124 |
Format: | 145 x 205 |
Język: | polski |
Wydanie: | 2015 |
Wydawca: | Wydawnictwo Edukacyjne |
Książka napisana przez prof. Agnieszkę Ogonowską, psychologa i
medioznawcę, pracownika naukowego krakowskiego Uniwersytetu
Pedagogicznego oraz prezesa Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej.
Uzależnienia medialne to poradnik dotyczący coraz szerszego problemu -
nieprawidłowego i dysfunkcjonalnego wykorzystywania tzw. nowych mediów -
w szczególności Internetu. Książka porusza problem uzależnień
kompleksowo - opisując sposoby ich rozwoju, typy, przyczyny i źródła,
nakreśla podstawowe czynniki sprzyjające nałogowi, a także drogi wyjścia
z niego. Skupia się nie tylko na problemach i sposobach ich
przezwyciężenia, ale także na profilaktyce i działaniach służących
przeciwdziałaniu powstawania uzależnień.
Kompetentna, podana w przystępny oraz czytelny i nowoczesny sposób
wiedza dla każdego, kto ma styczność ze współczesnymi technologiami.
Podaj kod pocztowy lokalizacji, dla której interesuje Cię dostawa
Sprawdź czy jesteś w zasięgu Podam kod przy rejestracjiJeżeli już jesteś naszym klientem zaloguj się:
Na adres e-mail podany przy zakładaniu konta zostanie wysłane aktualne hasło.